Vilnius, gegužės 9 d. (ELTA).
Nors intensyviai siekiama atstatyti penktadienio rytą sutrikusią „Swedbank“ elektroninės bankininkystės veiklą, dalis klientų vis dar gali susidurti su trikdžiais, sako banko atstovas Gytis Verčinskas.
„Didžiajai daliai klientų šiuo metu banko paslaugos prieinamos pilna apimtimi. Visgi, dalis klientų, atlikdami pavedimus, gali susidurti su trumpalaikiais sutrikimais“, – penktadienio vakarą Eltai perduotame komentare nurodė G. Verčinskas.
„Jei pavedimas nepavyksta, klientams rekomenduojame pavedimą atlikti kiek vėliau. Atsiprašome dėl galimų laikinų nepatogumų“, – pridūrė jis.
Apie tai, kad sutriko „Swedbank“ elektroninės bankininkystės veikla penktadienio rytą pranešė „Delfi“. Tuo metu „Swedbank“ atstovas G. Verčinskas naujienų portalui nurodė, jog dedamos pastangos, kad įprasta elektroninės bankininkystės veikla būtų atstatyta kuo greičiau.
person Raminta Majauskaitė (ELTA)