Atėnai, gegužės 17 d. (ELTA).
Graikija ėmėsi teisinių priemonių po to, kai Atėnų akropoliui teko kone pagrindinis vaidmuo „Adidas“ reklamos kampanijoje, praneša „The Guardian“.
Atėnai nusprendė kreiptis į teismą, nes V amžiuje prieš mūsų erą statytas Vakarų pasaulio demokratijos simbolis buvo išnaudotas komerciniais tikslais per dronų šou. Jo metu šviečiantys dronai suformavo bato formą, skraidė virš Atėnų akropolio ir neva jį „spardė“.
„Buvo nesivadovaujama teisinėmis procedūromis. Tai labai blogai, estetiškai itin nemalonus vaizdas, tarytum „Adidas“ batas spiria Akropoliui“, – sako Graikijos kultūros ministrė Lina Mendoni.
Kultūros ministerija žada teisinių veiksmų imtis prieš visus už šį įvykį atsakingus asmenis.
„Iš esmės, turime reklamą, kuri siekia komerciškai išnaudoti tam tikrą paminklą“, – sakė ministrė.
Anot jos, UNESCO pasaulio paveldo vietovės išnaudojimas vaizdo įrašui pažeidžia įstatymus, saugančius šalies architektūrinį paveldą.
Šeštadienį Atėnų prokuratūra pradėjo tyrimą ir aiškinsis, kaip sporto prekių gamintoja gavo leidimą dronų šou.
Dronų šou įvyko ketvirtadienio vakarą, o bepiločiai aparatai pakilo iš Zapejono konferencijų centro, neoklasikinio pastato Atėnų centre. Už šiame centre vykstančius renginius atsakinga Ekonomikos ministerija.
Socialinių tinklų vartotojams besipiktinant Atėnų akropolį spardančiu „sportbačiu“, Vokietijos bendrovė „Adidas“ aiškina besilaikiusi visų įstatymų ir sako Akropolio vaizdų reklamos tikslais nenaudojusi.
person Karolis Broga (ELTA)