Vilnius, liepos 16 d. (ELTA).
UAB „Delfi“ pardavimų pajamos 2024 m. siekė 17,240 mln., EBITDA – 3,02 mln., grynasis pelnas – 1,011 mln. eurų.
„Delfi“ pardavimų pajamos ir EBITDA augo, lyginant su 2023 m., grynasis pelnas nežymiai sumažėjo dėl investicijų į naujas veiklos sritis ir augusio darbuotojų skaičiaus.
„Delfi“ pardavimų pajamos 2024 m. buvo 17, 240 mln, kai, palyginimui, 2023 m. – 16 229 mln. eurų. Bendrovės EBITDA per metus paaugo 2,27 proc. ir 2024 m. siekė 3,02 mln. eurų.
„Delfi“ grynasis pelnas 2024 m. siekė 1,011 mln., kai 2023 m. jis buvo 1,189 mln. eurų.
„Praėjusiais metais plėtėmės į naujas veiklos sritis, atitinkamai augo ir mūsų darbuotojų skaičius. Esame išsigryninę prioritetines kryptis, kuriomis norime augti ilgalaikėje perspektyvoje, ir praėjusiais metais tam pasidėjome tvirtą pagrindą“, – sako Vytautas Benokraitis, „Delfi“ direktorius.
Daugiau nei 2,1 mln. eurų investicijų „Delfi“ 2024 m. skyrė skaitmeninei modernizacijai ir išskirtinio turinio stiprinimui.
2024 m. „Delfi“ įgyvendino didžiulį infrastruktūrinį pokytį, kuris pakeitė portalo veikimo principą į šiuolaikiškesnį. Dabar užtikrinamas maksimalus greitis, technologiškai modernus veikimas, garantuojantis aukščiausią vaizdo kokybę, spartus didelio duomenų srauto, kurį kasdien ir netikėtomis naujienomis reikia atlaikyti, apdorojimas.
„Darome viską, kad „Delfi“ būtų ne tik įdomiausias portalas, bet ir patogiausias vartoti, veiktų įvairios papildomos, naršymo patirtį praturtinančios funkcijos. Nuo pat veiklos pradžios esame rinkos lyderiais ir žinome, kad visada būsime tais, kurie savo pavyzdžiu rodo, koks yra šiuolaikiškas, aktualus, sparčiausiai veikiantis ir vartotojams geriausias naujienų portalas“, – pasakoja V. Benokraitis.
Anot jo, ambicingai žiūrima į jau penktąjį gimtadienį atšventusį televizijos kanalą „Delfi TV“.
„Šiuo metu stebime jo augimo laikotarpį, vis daugiau žiūrovų atranda „Delfi TV“ ir prisijaukina, kreipiame investicijas į tokį jo turinį, kurį, žinome, žiūrovai įvertins. „Delfi TV“ išskirtinė televizija, kuri yra apie tikrus gyvenimus, nesuvaidintas istorijas, pozityvumą“, – sako „Delfi“ vadovas.
2024 m. UAB „Delfi“ įsigijo „EBIT“ ir „HR savaitė“ konferencijas Lietuvoje ir Latvijoje, taip sustiprindama savo konferencijų verslo dalį – nuo 2019 m. „Delfi“ priklauso konferencija „Login“, bendrovė taip pat organizuoja mažesnes konferencijas kaip „Mano investicija“, „(Ne)Matomi“ ir kitas.
2024 m. „Delfi“ taip pat buvo reikšmingi tuo, kad bendrovė pradėjo socialinės atsakomybės iniciatyvas „(Ne)Matomi“ ir „Saugu“.
person ELTA (ELTA)